Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Τα 10 Αγαπημένα Beauty προϊόντα του 2014 για τη σελίδα Spiridoulasbeautyspot


Τα προϊόντα που παρουσιάζονται σε αυτή τη λίστα είναι τα αγαπημένα των κοριτσιών της σελίδας Spiridoulasbeatyspot (https://www.facebook.com/Spiridoulasbeatyspot) για το 2014 έτσι όπως τα έστειλαν στη σελίδα και τα ψήφισαν οι άλλες αναγνώστριες. Ας δούμε λοιπόν αύτη τη δεκάδα που εσείς οι αγαπημένες μου φτιάξετε.










1. Με 147 likes τα μολύβια της Nars που πρότεινε η Kalli Klon είναι στην πρώτη θέση.















2.Την υπέροχη αυτη παλέτα από τα Sephora τη λατρεψαν τρείς φίλες της σελίδας και την πρότειναν στα υπόλοιπα κορίτσια που την έφεραν στη δεύτερη θέση.





  




3.Το προιόν της frezyderm το οποίο απευθύνεται σε δερματα με ακμή και  για το οποίο κι εγω έχω ακούσει πολύ καλα λογια μας το πρότεινε Marianna Triantafyllidou. Συγκέντρωσε 78 likes.




























 4.Tην τέταρτη θέση μοιραζονται δύο προιόντα.'Ενα λαδακι καθαρισμού ης L 'oreal ήταν η επιλογή της Elena Koutsikareli   κι ένα κόκκινο κραγιόν από τη Βeauty line για την Eleftheria Kt τα οποία τα τιμήσατε με 26 likes το καθένα.


 















 5.Estee Lauder ,μια εταιρεία αγαπημένη για την Xrisa Voulgaridou.
Kέρδισε 18 likes.



















7.Μια bb creαm ιδιαίτερα δημοφιλής ήταν το αγαπημένο προιόν της Βαλάντης Σηφαλάκη για το 2014 κι εσεις συμφωνήσατε με 16 likes.

















8.Ποια δεν αγαπαει τα κραγιον της mac;;!!!!
Για τη Χριστίνα Μπούση και την 'πελαγια π παντως ήταν το καλύτερο τους τη χρονια που πέρασε κι εσείς το φέρατε στην όγδοοη θέση.


















9.Υπέροχες επιλογές και στο νούμερο εννια από την Katerina Tsaklanos και την Πόπη Μασλοου.
Η παλέτα με τα nudes χρώματα είναι στη wishlist μου.
























10.Τελος το καθαριστικο της apivita. Πόσες υπέροχες κριτικές δεν έχουμε διαβασει για το συγκεκριμένο προιόν όποτε ήταν αναμενόμενο να βρίσκεται σ' αυτή τη δεκαδα.Ευχαριστούμε
Maria Lri για την πρόταση.

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει πολύ και ως διαδικασία Ευαγγελία ήρθα πιο κοντά με τις φίλες της σελίδας μου.πάω να δω το καινούργιο σου βίντεο. Φιλάκια

      Διαγραφή