Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

YSL - οταν η πολυτελεια συναντα την ποιοτητα

Σας προειδοποιω εξ' αρχης οτι αυτο το post θα καταληξει σε ωδη στον Yves Saint Laurent.


Ειμαι σιγουρη οτι πολλες θα εχετε δοκιμασει προιοντα και θα καταληξατε στο συμπερασμα οτι δεν αξιζαν τα λεφτα τους αλλα εμενα δε μου εχει συμβει ποτε και απλα αγαπω,αγαπω,αγαπω.
Θα σας μιλησω λοιπον για 3 προιοντα που ειμαι απιστευτα χαρουμενη που εχω στη συλλογη μου,τα θεωρω κορυφαια και τρεμω τη στιγμη που θα τελειωσουν γιατι το να τα αντικαταστησεις ειναι φυσικα αρκετα δαπανηρο.
Πρωτο προιον ειναι η παλεττα σκιων pivoine crush της σειρας flower crush palette που κυκλοφορησε την ανοιξη του 2014 και δημιουργος της ειναι ο φοβερος make up artist Lloyd Simmonds.
Λατρευω τη συσκευασια, αυτο το girlie πολυτελες !και φυσικα η αποδοση,η διαρκεια και τα χρωματα των σκιων ειναι οτι καλυτερο εχω στο ειδος τους.
Απλωνονται πανευκολα,κρατανε πολυ!Εγω τις χρησιμοποιω παντα με primer το πρωι και ειναι εκει μεχρι τα μεσανυχτα!Εχω διαβασει σε καποια blogs οτι αν τις απλωσεις με υγρο πινελακι κρατανε ακομα περισσοτερο (ποσο πια;;) και τα χρωματα γινονται πιο βαθια,δεν το εχω δοκιμασει ειμαι ικανοποιημενη ως εχουν.
Τα χρωματα ειναι ροζ, φουξ, κοραλλι , black cherry και pearly champagne, ολα με λιγο shimmer μεσα.
Χρησιμοποιω διαρκως το ροζ,το εχω λιωσει ηδη αν και εχω την παλεττα λιγο καιρο.


 Επομενο προιον ειναι η υπεροχη μασκαρα shocking.
Tις πρωτες φορες ειχε τοσο πολυ προιον το βουρτσακι που μου εκανε κομπους αλλα στη συνεχεια το πραγμα εστρωσε και τελικα μου κανει παχιες.μακριες βλεφαριδες που μοιαζουν με ψευτικες!
Εμενα μαλιστα με ρωτησε φιλη μου αν φορουσα ψευτικες!ποιον εμενα που οι βλεφαριδες μου χωρις μασκαρα ειναι κοντες και λεπτες.Το καλυτερο κοπλιμεντο λοιπον και η καλυτερη αποδειξη οτι αυτη η μασκαρα δουλευει!Και ειναι πλεον η αγαπημενη μου.








 Και τελευταιο και αγαπημενο φυσικα ενα κοκκινο κραγιον!Πιο κοκκινο δε γινεται!πιο ζουμερα και φλογερα χειλη δε θα εχεις με τιποτα αλλο!
Aπο τη σειρα Rouge pur coutoure, η αποχρωση 1- Le Rouge.
Ειμαι παθιασμενη μ' αυτο το κραγιον θα μπορουσα να το φοραω απ το πρωι μεχρι το βραδυ,ισως ακομα κι οταν κοιμαμαι.Ειναι το κραγιον που φορας και νιωθεις το κοριτσακι που εκλεψε το κραγιον απ 'τη μαμα του και χαζευει ενθουσιασμενο τον εαυτο του στον καθρεφτη.αυτο.
Μου κραταει πολυ αλλα οχι αν πιω ή φαω δυστυχως,οκ μικρο το κακο το εχουμε στην τσαντα και απλα ανανεωνουμε.

 Αυτα ηταν λοιπον τα τρια λατρεμενα μου προιοντα απο YSL που δε χορταινω να κοιταω και να χρησιμοποιω!εχεις δοκιμασει καποιο;;;;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου