Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

unboxing-ηλεκτρονικό καταστημα bebeauty


Κοριτσια μου σημερα θελω με μεγαλη χαρα να σας δειξω τα πραγματακια που μας εστειλε να δοκιμασουμε το ηλεκτρονικο καταστημα bebeauty (http://bebeauty.gr/).

Το bebeauty εχει στη λιστα του πολλες εταιρειες οπως:max factor,barry m,rimmel,w7,bourjois,maybelline και πολλες αλλες.
Το καταστημα ομως ηθελε να δοκιμασουμε βασικα τα νεα προιοντα που εβαλε στον καταλογο του απο την εταιρεια Jordana.Iδιαιτερα οικονομικα προιοντα και καποια απο αυτα συμφωνα με bloggers και youtubers πολυ καλα.
Προσωπικα δεν εχω ξαναγορασει κατι απ' τη συγκεκριμενη εταιρεια κι ετσι βασιστηκα σε reviews αλλων bloggers για να ζητησω αυτα που θα ηθελα να τεσταρω.
Οπως θα δειτε και στις φωτογραφιες οι συσκευασιες ακομα δεν εχουν ανοιχτει οποτε σε αυτο το post ουσιαστικα κανουμε το unboxing,η κριτικη σε επομενη αναρτηση.
Ευχαριστουμε πολυ τους γενναιοδωρους ανθρωπους του bebeauty για το γεματο καλουδια δεματακι!
Παμε να δουμε λοιπον τι περιειχε :
twist and shine moisturizing balm stain,αποχρωση 06 cranberry crush,jordana
μολυβι χειλιων,αποχρωση 37 cabaret,jordana
κραγιον,αποχρωση 188 creamy berries,jordana

βερνικι νυχιων στο ιδιαιτερα επικαιρο χρωμα 64 holiday red,jordana

πουδρα forever flawless,104 creamy beige,jordana
ρουζ 43 peach blossom,jordana

υγρο eyeliner 12 hr made to last,jordana
σκια ματιων 02 gunmetal,jordana

καθαριστικο στυλο μανικιουρ Sally Hansen


και τελος ενα πινελο για σκια ματιων απο Kent
Κι εδω σας εχω ολες τις τιμες για να τις τσεκαρετε.
Σας φιλω!!!


2 σχόλια:

  1. έχω δοκιμάσει το κραγιον και εχει πολυ καλη διαρκεια! δεν εχω δοκιμασει καποιο αλλο προιον για να μπορω να σε βοηθησω με την αποψη μου αλλα το κραγιον για τα λεφτα του αξιζει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή