Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Ενυδατική κρέμα skin moisture, bioten-η άποψη μου


Εδω και δυο μήνες περίπου ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα της bioten απο τη σειρα skin moisture για κανονικό/μεικτό δέρμα και γι αυτη θα σας μιλήσω σήμερα.
Απευθύνεται σε γυναίκες από 20 εως 35 ετών(βέβαια εξάρταται τι ανάγκες έχει κάθε δερμα ,εγω αυτές τις ενδείξεις τις έχω σαν απλα οδηγό).
Μπορείτε να τη βρείτε στα super markets και σε μεγάλα καταστηματα καλλυντικών σε τιμή κατω των 10 ευρώ και για τη bioten είναι ένα από τα best sellers της.


Θετικά:
- Εχει ενα πολυ όμορφο φρουτένιο άρωμα.
- Η υφή της ειναι εξαιρετικά ελαφριά.Αν και δεν απευθύνεται σε λιπαρά δέρματα οπως ειναι το δικο μου δε νιωθω καθόλου να το βαραίνει και τη χρησιμοποιω και ως βαση μακιγιαζ.
- Eιναι εμπλουτισμενη με 100% εκχυλισμα κυδωνιου.Τα φυσικά συστατικά είναι ενα μεγαλο plus για μενα.
-Μου αρέσει πολυ η συσκευασία.
-Ειναι οικονομική.

Αρνητικα:
-Το μονο αρνητικο που εχω να σας πω δε ξερω πως θα σας ακουστει αλλα ειναι αυτο που νιωθεις οτι εχεις χρησιμοποιησει ενα προιόν περιποίησης χωρίς αποτελεσμα.......Αυτό.
Δεν νιωθω ουτε θρεψη,ουτε απαλοτερο το δερμα μου οπως το αισθανεσαι μετα την εφαρμογη μιας κρεμας.Δε ξερω αν έτσι θα πρεπε καθώς είναι ελαφριά κρέμα για νεανικά δερματα αλλά είναι ο λογος που δε θα την προτιμήσω ξανά.

 Οσες την εχετε δοκιμασει θελω πολυ να μου πειτε τη γνωμη σας.Εχω ακουσει πολλες διαφορετικες γνωμες,εσας πως σας φανηκε;;;



8 σχόλια:

  1. Την συγκεκριμένη χρησιμοποιώ και εγώ αυτό το διάστημα Σπυριδούλα μου! Την πήρα λόγω τιμής (είχε και έκπτωση εκείνη την ημέρα το σούπερ μάρκετ, οπότε μου βγήκε ακόμα πιο φθηνή) και φυσικών συστατικών. Καλή είναι, προσφέρει ματ αποτέλεσμα και είναι ωραία ως βάση μακιγιάζ. Συμφωνώ και εγώ πως δεν είδα καμία ιδιαίτερη ενυδάτωση στην επιδερμίδα μου και γι αυτό δε θα την προτιμήσω ξανά. Εξάλλου μ' αρέσει να αγοράζω διαφορετικό προϊόν κάθε φορά που μου τελειώνει αυτό που ήδη έχω.Ωραίο ποστ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνουμε απόλυτα,κι εγώ αλλάζω συνέχεια κρέμες.ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια.σε φιλω

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω και με τα θετικά και με τα αρνητικά. ίσως για μια κανονική επιδερμίδα που δεν έχει πολλές ανάγκες να είναι η ιδανική :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαίρη μου έχεις δίκιο, δεν ήξερα ότι και συ έχεις λιπαρή επιδέρμιδα;;;αα θα παρακολουθώ φανατικά τα reviews σου!!φιλια πολλά.

      Διαγραφή
  3. Την δοκίμασα πρόσφατα και την πήρα κι εγω για ενυδάτωση κατα τον μεσημεριανό μου ύπνο. Ήθελα κατι ελαφρύ οταν ξεβάφομαι το μεσημέρι αφού είχα χρησιμοποιήσει τα αντιγηραντικα μου προϊόντα πρωί και βράδυ ... το μεσημέρι ειπα να έχω κατι πιο ανάλαφρο. πραγματικά ομως δεν ένιωσα να κάνει τίποτα ουτε κι εγω τι να την εβαζα τι οχι το ιδιο και το αυτό σε αντίθεση με την μοβ η οποια μου αρέσει πολυ περισσότερο και κάνει και για την δικη μου ηλικια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το μεσημέρι βάζεις κρεμόυλα;δε σου κάνει το δέρμα λιπαρό;;εγω θα γινόμουν ...χάλια!τυχερές γυναίκες!

      Διαγραφή
  4. εμένα μου αρέσει πολύ και νομίζω είναι η τρίτη φορά που την αγορασα!!έχω μικτή λιπαρή και μου κάθεται ωραία.μου δίνει ελαφριά ενυδάτωση και νιώθω το δέρμα μου αρκετά απαλό μετά την εφαρμογή! :)

    (άσχετο!έκανες δικό σου blog??κάνω εγγραφή!χχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισως επειδή είσαι μικρούλα,το δέρμα σου δε θελει πολλά πολλά,ποιος ξερει....έκανα blog ναι!!!ελπίζω να σου αρέσει.

      Διαγραφή