Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

sixteen concealer-το concealer που περασε το τεστ!



 Το concealer θεωρειται απο αρκετες γυναικες το πιο χρησιμο εργαλειο τους στο μακιγιαζ και οχι αδικα.Καλυπτει,φωτιζει,μεταμορφωνει.

Οποτε το να εχεις ενα καλο concealer ειναι απαραιτητο,φυσικα οταν λεω καλο δεν εννοω με τιποτα ακριβο.Εχω δοκιμασει ακριβα προιοντα που εκαναν γραμμες κατω απ τα ματια,που ηταν σαν στοκος και δεν απλωνοταν με τιποτα,που επαιρναν πρωτοβουλιες να μετακομισουν σε αλλα σημεια του προσωπου μετα απο καποια ωρα.
Σ αυτο το post θα σας μιλησω για ενα εξαιρετικα οικονομικο που εχει γινει το αγαπημενο μου,το υγρο concealer απο sixteen.

Καταρχην να πω οτι ειμαι απο εκεινες που προτιμουν τα υγρα concealer,θεωρω οτι απλωνονται καλυτερα και γενικως τα βρισκω πιο ευχρηστα.
Το συγκεκριμενο εχει ενα πολυ βολικο πινελακι με το οποιο εγω βαζω ταμποναριστα ακριβως την ποσοτητα που θελω και στη συνεχεια το απλωνω ειτε με το χερι ειτε με σφουγγαρακι.

Εχω επιλεξει τις 3 φορες που το εχω αγορασει τις 2 πιο ανοιχτες αποχρωσεις (νο 319 ,νο 320) καθως το θελω για ενα ιδιαιτερα φωτεινο αποτελεσμα,δεν εχω μαυρους κυκλους να καλυψω αλλα λατρευω αυτο το ξεκουραστο,γεματο υγεια αποτελεσμα που αλλαζει ολο το βλεμμα.
Αναλογα με την επιδερμιδα σας και τις προτιμησεις σας μπορειτε να το βρειτε σε πολλες αποχρωσεις.Απλωνεται τελεια,οσο και να το φορεσετε θα μεινει στη θεση του και δε θα τονισει τυχον ρυτιδουλες που εχετε στην περιοχη των ματιων,τουλαχιστον ετσι λειτουργει σε μενα.
Το εχετε δοκιμασει;σας αρεσε;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου