Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

H&M home, η νέα συλλογή.

Για τους περισσότερους από μας το να έχουμε ένα όμορφο σπίτι,σύμφωνα με τα γούστα του καθενός πάντα,είναι ιδιαίτερα σημαντικό.
Προσωπικά λατρεύω να χαζεύω είδη σπιτιού,να ξεφυλλίζω περιοδικά διακόσμησης και να ψάχνω σχετικά αρθρα στο ίντερνετ.
Πρόσφατα επισκέφτηκα το κατάστημα Η&M στο Mediteranean cosmos και φυσικά δεν παρέλειψα να επισκεφτώ το τμήμα τους με είδη για το σπίτι.
Ομολογώ ενθουσιάστηκα με τη νέα συλλογή .

Βρήκα πολλά πράγματα για να ανανεώσω το σπίτι μου αλλά και για δώρα.
Τι ξεχωρισα:
Για το σαλόνι υπάρχουν ιδιαίτερα πρωτοτυπες θήκες μαξιλαριών που ξεκινούν από 5 ευρώ, κεριά που μυρίζουν υπέροχα όπως αυτο με το άρωμα misletoe από 5-9 ευρώ,ξύλινες θήκες για τα μπαχαρικά στα 13 ευρώ.υπέροχες κουρτίνες μπάνιου,τα παιδικά σεντόνια και μαξιλάρια...




  Η λίστα είναι μεγάλη όμως και για να μη σας κουράζω τράβηξα κάποιες φωτογραφίες με ότι μου άρεσε πολυ.
Έλατε λοιπόν μαζί μου για windowshopping.








Τι σας άρεσε περισσότερο;;;




2 σχόλια:

  1. Τα μαξιλαράκια με τα ζωάκια πολύ όμορφα Σπυριδούλα!Πολύ ωραίο post!Πραγματικά τα H&M μεγάλη αγάπη!Καλές γιορτές σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές γιορτές Μαρία μου και ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια.Επίσης μετα το σχόλιο σου πρόσεξα ότι μου τράβηξε την προσοχή ότι είχε πάνω του ζωάκι,χααχχα.φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή