Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

eyeshadow pencil της golden rose-Λόγοι να το δοκιμάσατε


Η Golden rose κυκλοφόρησε μια σειρά σκιών σε μορφή jumbo μολυβιού και δε γινόταν να μη δοκιμάσω έστω μια απ' αυτές.


Το προιον λοιπόν με το οποιο θα ασχοληθουμε σημερα εχει εξαρχης δυο θετικα για μενα.
Πρωτον ειναι σε μορφη jumbo δηλαδη ιδιαίτερα πρακτικό και δευτερον ειναι της εταιρειας golden rose που για μενα τεινει να γινει πλεον μια απο τις αγαπημενες μου καθώς συνδυάζει ποιότητα και καλές τιμές.
Aπό τις 26 αποχρώσεις  εγω επέλεξα  το νουμερο 314,ένα όμορφο χρυσό καφέ.


Μια αποχρωση που επιβαλλει η φετινη μοδα,οχι ιδιαιτερα ευκολοφορετη κατα τη γνωμη μου αλλα ελειπε απο τη συλλογη μου.


Εχει πολυ καλη διαρκεια αλλα να σας ενημερωσω οτι εγω παντα χρησιμοποιω βαση για τις σκιες οποτε χωρις βαση δε γνωριζω αν ειναι εξισου καλη.
Με τη βάση πάντως δεν ανησυχώ όσες ώρες κι αν χρειαστεί να περάσουν.
Η αποδοση ειναι εξαιρετικη,με ενα περασμα εχετε εντονο,γεματο χρωμα στο βλέφαρο.
Είναι λίγο περλέ οπότε ακόμα κι εγω που δε βάζω στο μακιγιαζ μου περιορισμούς το θεωρώ λίγο τραβηγμένο για πρωινή εμφάνιση.
Και ολα αυτα σε μια πολυ προσιτη τιμη,θα το βρείτε στα 6 ευρώ περίπου.
Αν θέλετε να δείτε τα υπόλοιπα χρώματα στα οποία μπορείτε να το βρειτε σας εχω εδω το κατάλληλο link http://www.amazon.com/Golden-Rose-Eyeshadow-Pencil-Copper/dp/B008IB76PK
Έχετε δοκιμάσει κάποια άλλη απόχρωση;;κι αν ναι σας άρεσε;;; θα μου την προτείνατε;


1 σχόλιο:

  1. ΩΡαίο χρώμα αλλά εμένα σίγουρα δεν μου πάει!Πολύ θέλω να τα δοκιμάσω και αφού είναι κ καλα ανυπομονώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή