Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Στα boudoirs των φιλενάδων μου-Στέλλα

Συνεχιζοντας μια σειρα post που σας αρεσε πολυ κι εγω την ευχαριστιεμαι ιδιαιτερως,για να μη λεμε ψεμματα,σημερα ριχνουμε μαζι κλεφτες ματιες στο boudoir της φιλης μου της Στελλας.
Προκειται για μια ξεκαθαρη αvon αddict

.
Foundαtion,μολυβια,κραγιον,μασκαρα,bronzer,ολα αvon.
Xαζευοντας τη συλλογη της εκεινο που ξεχωρισα ηταν αυτη η παλετα σκιων,αvon lαce electric.Yπεροχη η μωβ σκια,δε συμφωνειτε;;;


και υπαρχουν και καποιες εξαiρεσεις που δεν ειναι αvon οπως τα κραγιον απο body shop,oriflαme....

αλλα και μασκαρα essence και μολυβι cαrlo di romααρεπιμπτοντως η μασκαρα  μου ειπε οτι της αρεσε πολυ
ιδιαιτερη αδυναμια της οτι εχει να κανει με νυχια λιμες,βερνικια και τα συναφη
φευγοντας το προιον που θα επαιρνα μαζι μου θα ηταν το unifiαnce απο Lα Roche-Posαy,σε καταπρασινο χρωμα οτι πρεπει για τις κοκκινιλες του προσωπου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου