Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Στα boudoirs των φιλενάδων μου-Kαte Tzoe

Εδω και καιρο σκεφτομουν να ξεκινησω τη συγκεκριμενη σειρα post οπου θα κανω αυτο που αρεσει στις περισσοτερες απο μας,δηλαδη να τρυπωνω στα boudoirs των φιλεναδων μου

 και νααχουλευω" κι ολο αυτο να το μοιραζομαι μαζι σας.
Η πρωτη φιλη μου με την οποια εγκαινιαζω αυτη τη σειρα των post δε θα μπορουσε να ειναι αλλη απο τη γκουρου στα θεματα ομορφιας και πολυαγαπημενη μου Kαte Tzoe.
Μη μου πειτε οτι δε θελετε να ψαχουλεψουμε μαζι ενα δωματιο αποκλειστικα για καλλυντικα και ρουχα!!;;
Ο χωρος που κραταει τα ειδη μακιγιαζ της,γιατι εγω εκει θα επικεντρωθω διαφορετικα ενα post δε φτανει, ειναι ενα μεγαλο γραφειο,του οποιου εννοειται οτι ανοιξα τα συρταρια

εψαξα τα παντα και πανω στο γραφειο




δεν εχω λογια για αυτη τη συλλογη,πραγματικαα θελω ολα!!!!!
Βεβαια υπαρχουν και καποια συγκεκριμενα που μου αρεσαν περισσοτερο και τα ανοιξαα μυρισα η ακομα και τα δοκιμασα.
 lip butter με ροδι του Korre
1. mary lou manizer luminizer, the bαlm 2.σκια-ρουζ downboy, the bαlm 3.ρουζ dallas ,benefit
 παλετα με σκιες basics naked


Φευγοντας το προιον που θα επαιρνα μαζι μου αν μου το επετρεπε η γλυκια μου φιλεναδα θα ηταν σιγουρα the porefessionαl απο benefit και τον υπεροχο Aργο!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου