Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Έλσα Μπομπολη ή πως η καθημερινότητα μετατρέπεται σε τέχνη

Λατρεύω να διακοσμούν το χωρο του σπιτιού μου χειροποίητες καλλιτεχνικές δημιουργίες.
Κάθε κομμάτι είναι ξεχωριστό και αποτυπώνει τη ψυχή και τη διάθεση αυτού που το έφτιαξε.Αν όλο αυτό συμπίπτει και με το γούστο μου και τις οικονομικές μου δυνατότητες τότε νιώθω τυχερή.
Κάπως έτσι πριν 2 χρόνια γνώρισα τη ζωγράφο Έλσα Μπόμπολη,την οποία πλέον θεωρώ και προσωπική μου φίλη.


Για να είμαι ειλικρινής τη γνώρισα και την αγάπησα πρώτα μέσα από τη δουλειά της και στη συνέχεια προσωπικά.
Κάποιες προσωπογραφίες της ήταν αυτές που με κέρδισαν κι έτσι καταλήξαμε η πρώτη μας κουβέντα να περιστρεφεται γύρω από τον πίνακα που της ζήτησα να κάνει.Να αποδόσει με το δικό της τρόπο μια πολύ ευτυχισμένη στιγμή μας με το γιο μου.
Από τότε η Έλσα έχει εξελιχθεί τόσο πολύ που ακόμα κι εγω που τη ξεχώρισα απ' την πρώτη στιγμη δεν το περίμενα.Με εκπλήσσει κάθε νέα της απόπειρα και νιώθω πως παρακολουθώ βήμα βήμα την καλλιτεχνική της ολοκλήρωση.
To εντυπωσιακό ειναι ότι αυτό το πλάσμα μετατρέπει τα πάντα σε τέχνη και το κάνει καλά.
Γι αυτό το λόγο ήθελα πολυ να μοιραστώ μαζί σας αυτά τα υπέροχα πράγματα που έχω τη χαρά να βλέπω από τα χέρια της όλο αυτό τον καιρό.
Πάρτε λοιπόν μια γεύση και στο τέλος σας εχω κι ενα δώρο από κείνη.



















 Κι άλλα δείγματα της δουλειάς της θα βρείτε εδω: https://www.etsy.com/search/shops?search_query=%09+elsashope

Και πάμε στο διαγωνισμό.
 Η 'Ελσα θα χαρίσει για το καλό του νέου χρόνου ένα χειροποίητο ρόδι σε έναν από σας αν κάνετε τα εξής απλά βήματα
1.Like στη σελίδα της στο facebook (https://www.facebook.com/pages/El-bo/638762452809756?ref=hl)
2.Like στη σελίδα spiridoulasbeautyspot (https://www.facebook.com/Spiridoulasbeatyspot)
Για έξτρα συμμετοχές γίνετε μέλη αυτού του blog. (http://spiridoulasbeautyspot.blogspot.gr)
O διαγωνισμός λήγει στις 30 Δεκεμβρίου.

1 σχόλιο:

  1. υπεροχη δουλεια κανει η κοπελα!μπραβο της και ευχαριστουμε για τον διαγωνισμο!!!! καλες γιορτες <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή